Saturday, November 23, 2019

Recovery after the crisis

Luigi Paganetto (edited by), 2011

Recovery after the crisis. Perspective and policies

VDM Verlag

CONTRIBUTORS

Bourles Renaud, Cette Gilbert, Chiodini Filippo, Cleaver Jacqueline, Cleaver Kevin, Creel Jerome, D’Hombres Beatrice, Ferrarini Guido, Forni Lorenzo, Gerali Andrea, Guichard Stephanie, Jesinghaus Jochen, Larch Martin, Lopez Jimmy, Mairesse Jacques, Manca Anna, Mascherini Massimiliano, Masera Rainer, Mazzoni Giancarlo, Moro Beniamino, Nardo Michela, Nicoletti Giuseppe, Onado Marco, Paganetto Luigi, Pisani Massimiliano, Saisana Michaela, Saltelli Andrea, Salvatore Dominick, Saraceno Francesco, Scandizzo Pasquale Lucio.

ABSTRACT

For the past twenty-two years Villa Mondragone International Economic Seminar and the related publications, has provided an exceptional opportunity to meet and discuss the most current topics on economic research. The quality of scientific contributors and ensuing debates has been exceptional due to the participation of such outstanding scholars. This volume collects a selection of contributions to the XXII Villa Mondragone International Economic Seminar on: “Recovery after the Crisis: Perspectives and Policies”.

Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,